Dziewczyna poznaje świat
Pełne humoru historie, tym razem z perspektywy nastolatki, w których ukazane są relacje z rodziną i przyjaciółmi oraz ich kluczowe wartości. Lubiąca przygody Riley wraz ze swoją przyjaciółką Mayą poznają zawiłości nastoletniego życia w Gimnazjum im. Johna Quincy'ego Adamsa na Manhattanie, w którym historii uczy ojciec Riley. W pierwszym odcinku Riley, zazwyczaj lubiąca się uczyć, dołącza do protestu przeciwko pracom domowym, by upodobnić się do Mayi. Doprowadza to jednak do konfliktu między ojcem a córką.