Gwiezdne Wojny: Opowieści Jedi
6-odcinkowa seria przedstawiająca wcześniejsze losy kilku Jedi. Podróż w głąb życia dwóch odmiennych Jedi - Ahsoki Tano i Hrabiego Dooku. Oboje staną przed decyzjami, które zdefiniują ich przeznaczenie.