Wrogi świat
„Wrogi świat” to imponująca wizualnie produkcja przedstawiająca życie niezwykłych zwierząt, którym udało się przetrwać mimo wielu wyzwań, które postawiła przed nimi ewolucja. Gospodarzem programu jest specjalizujący się w sztuce przetrwania podróżnik Bear Grylls. „Wrogi świat” bierze pod lupę miejsca na Ziemi, które charakteryzują się wyjątkowo trudnymi warunkami do życia i opowiada imponujące historie zwierząt, którym udało się przetrwać na planecie, która stale się zmienia.