Ja jestem Groot
Sprawiająca kłopoty gałązka powraca do psot w drugim sezonie „Ja jestem Groot”. Tym razem Mały Groot odkrywa wszechświat, i nie tylko, na pokładzie statków kosmicznych Strażników, stając twarzą w twarz lub nos w nos z nowymi, barwnymi stworzeniami i środowiskami.
Sprawiająca kłopoty gałązka powraca do psot w drugim sezonie „Ja jestem Groot”. Tym razem Mały Groot odkrywa wszechświat, i nie tylko, na pokładzie statków kosmicznych Strażników, stając twarzą w twarz lub nos w nos z nowymi, barwnymi stworzeniami i środowiskami. Vin Diesel powraca do galaktyki jako głos Groota w pięciu zupełnie nowych filmach krótkometrażowych, które zostały napisane i wyreżyserowane przez Kirsten Lepore.