Like me! (całość)
Jak wygląda życie twórcy podcastów i wschodzącej gwiazdy internetu? Witajcie w życiu codziennym LIKE’a. Dzięki Disney XD chłopak wyjdzie z pokoju! Program pokaże jego świat, perspektywę i uczucia. LIKE ME pozwala doświadczyć codziennych sytuacji. LIKE ME składa się z dwóch osobnych części, które łączy wspólny motyw przewodni.
Jak wygląda życie początkującego twórcy podcastów? Jak wyglądają początki gwiazdy Youtube’a? Witajcie w życiu codziennym LIKE’a (naszego bohatera). Dzięki Disney XD chłopak wyjdzie z pokoju! Widzowie zanurzą się w jego codzienne sytuacje, które powstały jak tradycyjna fikcja filmowa. Każde nagranie połączone jest z podcastem. Na przykład wtedy, gdy LIKE tworzy podcast-listę TOP 5 irytujących sytuacji w kinie, zobaczymy go z 3 przyjaciółmi podczas niezapomnianego wypadu… do kina! Te rozpisane segmenty pokażą jego świat, jego otoczenie (najlepszych przyjaciół, rodzinę, nauczycieli, sympatię czy szkolnego łobuza…) i ukażą zalety i wady bycia początkującym twórcą treści internetowych! Narratorem oczywiście będzie sam LIKE, który w energiczny sposób doda nieco perspektywy do przedstawionych sytuacji. Ze względu na niespotykany koncept (życie podcastera / początkującego jutubera) każdy z odcinków LIKE ME składa się z dwóch niezależnych części, które łączy wspólny motyw, np. przyjaciele, szkoła czy sport. Pierwsza część to PODCAST (3 min), a druga to serial (5 min). Część z podcastem będzie dostępna w serwisie Youtube na kanale Disneya na tydzień przed emisją odcinka. Na koniec nagrania nasz bohater zaprosi widzów do obejrzenia całego odcinka na kanale Disney XD.