Ms. Marvel
Serial Miss Marvel produkcji Marvel Studios wprowadza postać Kamali Khan, amerykańskiej muzułmanki dorastającej w Jersey City. Obdarzona wybujałą wyobraźnią nastoletnia wielbicielka gier wideo i fan fiction jest zagorzałą fanką superbohaterów, zwłaszcza Kapitan Marvel. Jednocześnie czuje się obco wśród rówieśników, a nawet w rodzinnym domu - przynajmniej dopóki nie odkryje, że posiada supermoce, podobnie jak jej idole. A wiadomo, że to ułatwia życie... Prawda?