Sekretne życie słoni
Słonie są potężne, kochające i mądre. Dopiero teraz zaczynamy odkrywać ich najgłębsze sekrety. Ich roztropność, złożone emocje i pełen niuansów język wytwarzają unikalną i dynamiczną kulturę, która upodabnia je do nas bardziej, niż moglibyśmy sądzić. Ten serial na zawsze zmieni wasze poglądy na temat tych fantastycznych zwierząt.