Synowie Anarchii
Serial „Synowie Anarchii” opowiada o wyjętym spod prawa gangu motocyklowym, który chroni swój dobytek, dbając jednocześnie o to, by ich miasteczko – Charming w Kaliforni – pozostało takie, jak jego nazwa, czyli czarujące. Poza rodzinnym klimatem i legalnie działającym sklepem motoryzacyjnym rozwija się tam bezwzględny i nielegalny handel bronią.