Rekrut
Nie jest łatwo zacząć wszystko od nowa – zwłaszcza człowiekowi z małego miasta, takiemu jak John Nolan. Ten, po wypadku, który zmienił jego życie, postanawia zrealizować swoje marzenie o pracy w policji Los Angeles. Najstarszy wśród rekrutów, spotyka się ze sceptycyzmem wyższych rangą: w ich oczach jest raczej chodzącym kryzysem wieku średniego. Jeśli nie nadąży za młodszymi policjantami i nie sprosta przestępcom, będzie ryzykował życiem – zarówno własnym, jak też innych. Ale jeśli wykorzysta życiowe doświadczenie, determinację i poczucie humoru, by zyskać przewagę, to w nowym rozdziale swojego życia może odnieść prawdziwy sukces.