Naiwniak
„Naiwniak” to prześmiewcza, filmowa półgodzinna komedia osadzona w świecie klasy robotniczej południowo-centralnego Los Angeles. Bohaterem serialu jest Julio Lopez, 30-latek, który wciąż mieszka z rodzicami, ze swoją dziewczyną spotyka się od czasów liceum i znajdzie każdą wymówkę, byle tylko nie musieć zajmować się własnymi problemami.