White Collar: Biały kołnierzyk
Czarujący oszust Neal Caffrey ucieka z więzienia, ale zostaje złapany przez swojego wroga, agenta FBI Petera Burke’a. Mając niewiele opcji, Caffrey pomaga agencji w schwytaniu innych nieuchwytnych kryminalistów w zamian za swoją wolność. Nie mija jednak dużo czasu, zanim Caffrey zaczyna zabawę w kotka i myszkę z tymi, którzy chcą, aby powrócił do więzienia – lub zniknął na zawsze.