Stumptown
Serial oparty na powieści graficznej. Dex Parios to silna i nieustępliwa weteranka wojskowa z ciętym żartem, skomplikowanym życiem miłosnym, długiem hazardowym oraz bratem, którym opiekuje się w Portland w stanie Oregon. Doświadczenie zdobyte w wywiadzie wojskowym czynią ją doskonałym detektywem, choć często działa na przekór policji, a jej bezkompromisowy styl stawia ją na celowniku groźnych przestępców.