Lena's Farm
Nu-i ușor să conviețuiești când ești o broască excentrică, un purcelus visător, un cățel poznaș sau alt animal de la ferma asta mică și plină de animăluțe ieșite din comun. Dar Lena îi iubește pe toți, orice-ar fi.