Together Free
Cele mai bune prietene, Kristin și Valerie, fac o drumeție în Himalaya pentru 28 de zile, explorându-și prietenia, înainte ca Valerie să se mute în California. În mijlocul provocărilor, ele reflectă asupra relațiilor și a normelor sociale, întrebându-se dacă legătura lor este una la fel de puternică, asemenea celei ale unor surori.