„Travel Man” s-a întors! În acest sezon, Richard Ayoade, regizor aclamat, autor și câștigător al premiului BAFTA, își continuă călătoriile alături de prietenii săi faimoși. În acest episod special de Crăciun, lui Richard i se alătură comedianta de la Hollywood, Rebel Wilson, pentru o aventură la Florența.
„Travel Man” s-a întors! În acest sezon, Richard Ayoade, regizor aclamat, autor și câștigător al premiului BAFTA, își continuă călătoriile alături de prietenii săi faimoși. În acest episod special de Crăciun, lui Richard i se alătură comedianta de la Hollywood, Rebel Wilson, pentru o aventură la Florența. Scopul lui Richard e să vadă și să experimenteze cât mai multe lucruri, cu haz.