Comediantul britanic Richard Ayoade și un oaspete celebru, de obicei din lumea comediei, petrec 48 de ore într-un oraș popular pentru a-i descoperi atracțiile turistice.
Lui Richard Ayoade i se alătură comedianta Lou Sanders pentru două zile de distracție la Bergen.
Lui Richard Ayoade i se alătură comediantul Joe Wilkinson pentru o vacanță în Cracovia.
Lui Richard Ayoade i se alătură comedianta Ellie Taylor pentru o plimbare de două zile prin Madrid.