Richard Ayoade își continuă călătoriile alături de prietenii săi faimoși. Prin intermediul „Travel Man”, Richard are ocazia să petreacă vacanțe eficiente, fără să piardă timpul cu atracții plictisitoare. În fiecare episod, el și însoțitori faimoși zboară spre destinații incitante. În acest episod special de Crăciun, Richard și Jon Hamm, actorul din serialul „Mad Men”, fac turul Hong Kongului.
După ce a cucerit lumea tehnologiei în „Gadget Man”, Richard Ayoade, regizor aclamat, autor și actor câștigător al premiului BAFTA călătorește alături de prietenii săi faimoși. Prin intermediul „Travel Man”, Richard are ocazia să petreacă vacanțe eficiente, fără să piardă timpul cu atracții plictisitoare. În fiecare episod, el și însoțitori faimoși zboară spre destinații incitante. În acest episod special de Crăciun care durează o oră, Richard și Jon Hamm, actorul din serialul „Mad Men”, fac turul Hong Kongului, oprindu-se pentru o lecție de tai chi, plimbându-se cu elicopterul și gustând fusion dim sum.