Crimă în Canal du Midi
În satul Marseillette, cadavrul unei femei este găsit prins într-o ecluză. Date fiind descoperirile inițiale, care îl copleșesc pe soțul victimei, un judecător, un căpitan strălucit de la Paris este trimis să ancheteze. Ea va trebui să lucreze cu un polițist din regiune, care cunoaște pe toată lumea din Canal du Midi.