La deschiderea unei expoziții despre Inchiziție într-un faimos castel catar, vizitatorii sunt șocați să descopere corpul mutilat al unei tinere femei într-o cușcă de tortură. Un tânăr cu sindrom Down este găsit la locul crimei și devine principalul suspect. Totul pare să indice vinovăția lui.