Crime în Cotentin
Cadavrul unui bărbat este găsit plutind pe un lac din mlaștinile din Normandia, având o mătură înfiptă în el. François Lehodey a avut mulți dușmani, dar mai mulți martori susțin că au văzut o tânără roșcată îmbrăcată în alb lângă locul crimei. Anumiți localnici încep să discute despre legenda unei „Doamne Albe”. Căpitanul Hélène Ribero conduce ancheta și formează o echipă cu misteriosul străin.