Out of Scale
Donald se distrează cu micul său trenuleț, dar îndepărtează copacul lui Chip și Dale după ce declară că este „nepotrivit”. În timp ce veverițele încearcă să își recupereze copacul, Donald le urmărește. Veverițele se fac comode într-o casă în miniatură.