Ultima Cena, La
„La Última Cena” este un film experimental, realizat într-o singură zi, de un grup de tehnicieni și actori care s-au adunat pentru a filma cina unui prieten în timp real. Actorii au primit doar o scurtă descriere a personajelor lor. Toate interpretările sunt improvizații.