Los Dias de los Muertos
Gonzalo, decedat de curând, se întoarce în casa soției sale în timpul Zilei Morților. Deși sperase să mănânce burrito și găluște de cartofi, el descoperă că Séléné i-a pregătit un pește microscopic.