În timp ce Eugene se adaptează rapid la noua sa viață în luxul regal, Rapunzel fuge cu prietena ei pentru a se bucura de o noapte de libertate, departe de noile sale responsabilități copleșitoare.
Pentru Rapunzel, ar putea fi începutul unei vieți fericite pentru totdeauna, însă finalul acestei povești nu este tocmai ce a visat ea. În timp ce Eugene se adaptează rapid la noua sa viață în luxul regal, Rapunzel constată că adaptarea la viața de prințesă în Corona este mai grea decât și-a imaginat. Copleșită de responsabilități noi, Rapunzel fuge cu prietena și servitoarea sa, Cassandra, pentru a se bucura de o noapte de libertate care readuce părul lung și blond al lui Rapunzel. Poate ea să accepte tot ceea ce reprezintă acest lucru?