Condamnare la eliberare
„Condamnare la eliberare” este o dramă-comedie de jumătate de oră despre o mamă singură, care este terapeut în materie de relații și viață personală, perfecționistă și dezordonată, a cărei viață e dată peste cap când tatăl ei, un dealer de droguri, iese din închisoare după 17 ani și se mută în camera ei de oaspeți.
Paige încearcă să fie prietenă cu Mal, dar se lovește mereu de același obstacol: noua lui iubită.
Paige, Finn, Edwin și Esti vizitează Los Angelesul și trebuie să-și confrunte trecutul și prezentul.