Swing To The Moon
În pădure, micuța păienjeniță Temi încearcă în zadar să prindă Luna. Când vede un roi de licurici, se agață de unul, dar aceștia coboară la loc. Dezamăgită, Temi cade la pământ și pierde Luna din ochi. Păcălită de miraje și tristă, este surprinsă de o lumină strălucitoare.
În pădure, micuța păienjeniță Temi încearcă în zadar să prindă Luna de pe crengi. După ce eșuează, se agață de un licurici care zboară spre cer, dar și acesta coboară, lăsând-o dezamăgită. Căzută la pământ și amăgită de miraje, Temi e pe punctul de a renunța, când o lumină puternică îi redă speranța: o construcție umană pe care Luna pare să se odihnească. Plină de curaj, Temi pornește într-o nouă aventură, ferindu-se de pericole într-un mediu necunoscut. Se cațără până sus, dar Luna e tot la fel de departe. O rafală de vânt o aruncă în interiorul structurii, unde leșină. La trezire, o așteaptă o surpriză: plutește în imponderabilitate, iar Luna, imensă, umple tot hubloul din fața ei.