Cat’s Eye – Ochi de Pisică
Ochi de Pisică este un trio secret de hoațe de artă urmărite neobosit de detectivul Toshio. Fără știrea lui, sora mijlocie a hoațelor nu este alta decât iubita lui, Hitomi.