Sunetul muzicii
Musicalul lui Rodgers și Hammerstein a inspirat această poveste a guvernantei pregătite la mănăstire care a câștigat inima familiei Von Trapp și al cărei curaj i-a condus peste Alpi în fuga lor din 1938 către libertate.