„Rolling Stone: Life and Death of Brian Jones” este noul documentar al regizorului aclamat Danny Garcia. Explorând ascensiunea lui Brian Jones și a trupei Rolling Stones, precum și moartea prematură a lui Jones, Garcia pictează un tablou interesant și revelator al unei vedete pop.