Mishou
În această poveste înduioșătoare despre o prietenie neașteptată, patru iepuri arctici devin eroi când salvează și îngrijesc un cățeluș rătăcit.
Pacea și liniștea din Arctica înghețată sunt deranjate de grupuri de turiști zgomotoși. Câteva selfie-uri rapide și au plecat, lăsând în urmă grămezi de gunoi și un câine mic. Patru iepuri arctici iau cu ei cățelușul abandonat și îl îngrijesc, între ei formându-se o prietenie înduioșătoare.