Regatul maimuţelor
Viața este o aventură pentru o tânără maimuță și fiul ei, care trăiesc printre ruinele antice din junglă. Dar atunci când familia ei este forțată să își părăsească locuința, ea trebuie să-i conducă spre siguranță în mijlocul unor creaturi și împrejurimi noi și ciudate în acest film epic Disneynature.
Viața este o aventură pentru Maya, maimuța blondă, isteață și descurcăreață, din filmul „Regatul maimuțelor”, de la Disneynature, care se derulează printre ruinele antice din junglele pline de istorie din Asia de Sud. Lumea Mayei se schimbă pentru totdeauna atunci când îl primește pe fiul ei, Kip, în complicata ei familie extinsă. La fel ca toate familiile, cea a Mayei are o serie întreagă de personalități colorate - și este hotărâtă să-i ofere fiului ei sprijinul necesar pentru a urca pe scara socială. Când casa lor străveche de la Castle Rock este cucerită de maimuțele puternice din vecini, întreaga familie a Mayei este nevoită să se mute, unde ea își folosește inteligența și ingeniozitatea „de stradă” pentru a-i conduce spre resurse neexploatate, în mijlocul unor creaturi noi și ciudate și a unor împrejurimi tulburătoare. În cele din urmă, vor trebui să lucreze cu toții împreună pentru a recupera Castle Rock, unde Maya poate spera să își realizeze visele pentru viitorul fiului ei.