Leef!
Anna, o femeie plină de viață la vreo patruzeci de ani decide să ia din nou în mână stiloul pe care l-a abandonat în urmă cu 25 de ani. Pe măsură ce începe să-și scrie povestea vieții, este forțată să se confrunte cu evenimente dureroase din trecut, deblocând amintirile care au împiedicat-o să trăiască cu adevărat.