Chimie bună: În culisele filmului Elementar
Peter Sohn oferă detalii personale care l-au inspirat. Regizorul filmului Elementar rememorează drumul părinților săi din Coreea la New York, vizitează fostul magazin al tatălui său din cartierul Bronx și analizează decizia de a avea o carieră în producția de animații în loc să preia afacerea familiei sale.
Peter Sohn, regizor al studioului Pixar, oferă detalii personale amuzante care l-au inspirat în realizarea filmului Elementar, o producție Disney și Pixar. Acesta rememorează drumul părinților săi din Coreea la New York, vizitează fostul magazin al tatălui său din cartierul Bronx și analizează decizia de a avea o carieră în producția de animații în loc să preia afacerea familiei sale. Documentarul oferă o imagine încântătoare a influențelor neașteptate care l-au inspirat în realizarea comediei Elementar.