El bucle de Latham
Când Marcos moștenește o casă de la tatăl pe care nu l-a cunoscut niciodată, descoperă mai mult decât o proprietate. Moștenirea îl aruncă într-o buclă confuză de probleme familiale nerezolvate și secrete îndelung îngropate, forțându-l să se confrunte cu un trecut de care nu știa că există.