Cultul lui NatureBoy
„Cultul lui NatureBoy” prezintă ascensiunea lui Eligio Bishop, alias NatureBoy, liderul Carbon Nation. Din 2016, acesta folosește rețelele sociale pentru a-și ademeni adepții într-o așa-zisă „utopie a persoanelor de culoare”. Stilul de viață alternativ de la tropice se transformă într-un cult sexual marcat de violență, manipulare și constrângere, totul culminând cu procesul din 2024 și condamnarea sa pe viață.
NatureBoy își începe aventura online, promițând paradisul celor care i se alătură în Costa Rica.
NatureBoy se încoronează Rege și își ia o Regină, iar latura sa violentă iese la iveală.
Violența, exploatarea sexuală și controlul lui NatureBoy asupra adepților ating apogeul.