Umbrela albastră
În mijlocul ploii, într-un oraș plin de muzică, două umbrele – una albastră, una nu – se îndrăgostesc pentru totdeauna în „Umbrela albastră”.
E doar o altă seară de navetă, până când începe ploaia și orașul se trezește în sunetul picăturilor căzând prin burlane, al fluieratului marchizelor și al rigolelor gâlgâitoare. Și în mijlocul acestora, două umbrele – una albastră, una nu – se îndrăgostesc pentru totdeauna.