Presto
Demnitate. Echilibru. Mister. Nimic mai prejos de la marele magician Presto. Dar când acesta uită să-și hrănească iepurele de prea multe ori, ei bine, chiar nu știe la ce să se aștepte!
Demnitate. Echilibru. Mister. Nimic mai prejos de la marele magician de la începutul secolului, Presto. Dar când Presto uită să-și hrănească iepurele de prea multe ori, ei bine, chiar nu știe la ce să se aștepte! Acest scurtmetraj comic din Studiourile de animație Pixar urmărește evoluția uimitorului Presto, a iepurelui său Alec și a ceea ce se întâmplă când ego-ul unui magician vedetă atrage o răzbunare inteligentă din partea co-starului său neglijat.