Coroana perfectă
Bine ați venit în Coreea secolului XXI, o monarhie constituțională unde tradiția și modernitatea se împletesc cu stil, iar strălucirea ascunde o ierarhie socială rigidă. Seong Huiju, o moștenitoare chaebol strălucită și directoare generală, pare să aibă totul. Totuși, fiind de origine comună, îi este mereu refuzat respectul pe care îl merită. Când familia începe să o împingă fără încetare spre posibile căsătorii, Huiju decide să preia controlul asupra propriului viitor după ce îi iese în cale marele prinț I-an la banchetul regal aniversar. Ea are totul în afară de statut, el nu are nimic în afară de statut. Împreună, se unesc în căsătoria contractuală a secolului. Dar vor reuși să depășească barierele sociale și să-și croiască propriul destin?