Helleveeg, De
Impunătoare și cu gura mare, Tiny suferă de misofobie. Nepotul ei, Albert, o iubește și odată ajuns la maturitate, o înfruntă, urmând ca toate secretele familiei să iasă în sfârșit la iveală.