Coquille
Într-un golfuleț, Bernard, un crab-pustnic mic și egocentric, rămâne fără cochilie. Acum trebuie să înfrunte pericolele plajei ca să-și găsească alta. Alături de un crab cam ciudat care-l ajută să se apere, va trece prin aventuri care îi vor apropia.
După ce un pescăruș îi fură prețioasa cochilie, micul crab-pustnic Bernard ajunge pe o plajă aglomerată. Aici îl întâlnește pe Morice, un crab diform care se ascunde sub un dop de sticlă. Morice îl ajută să se protejeze de soare, iar cei doi pornesc în căutarea unei noi case. Împreună, trebuie să înfrunte pericolele lăsate de turiști, să evite gunoaiele și să se ferească de obstacole naturale, precum scoici tăioase și arici de mare. Solitar din fire, Bernard descoperă prietenia și învață să nu mai fie egoist.