Soul Office
În Irlanda de Nord, doi tineri infractori cu inițiativă dau colțul atunci când jefuirea unui bancomat dă greș. Nelăsându-se descurajați de moartea prematură, ei se întorc sub formă de stafii ca să-și termine treaba, deși se lovesc de mai multă birocrație decât se așteptau.