Zing
Zi de zi, domnul Grimm e ocupat cu meseria lui de Moarte: seceră vieți. Într-o zi, existența sa monotonă e întreruptă de sonerie. La ușă e o fetiță care își vrea pisica înapoi. Încă habar n-are că ea e următoarea pe lista lui.