Twin Sisters
Separate după moartea părinților lor, Lotte și Anna Bamberg o iau pe căi diferite – Anna în Germania, trudind neobosit, iar Lotte în Olanda, savurând oportunități. În ciuda dorinței de revedere, obstacolele vieții – căsătoria Annei cu un ofițer SS și moartea logodnicului lui Lotte în Auschwitz – le pun la încercare relația. După 50 de ani, Anna încearcă să ia legătura cu sora ei geamănă.