Brave Little Tailor
Inspirat de basmul lui Grimm, acest desen animat clasic din 1938 cu Mickey îl găsește pe eroul nostru (cu vocea lui Walt Disney) luptând cu o „problemă” hilar de uriașă.
Acțiunea se petrece în Evul Mediu. Croitorul Mickey Mouse este ales de rege să-l omoare pe uriaș. În cele din urmă, el realizează această ispravă după multe probleme prin coaserea uriașului. El câștigă mâna prințesei Minnie Mouse.