De Wit, Rosé en Roodtrip
Renumitul enolog Harold Hamersma și scriitorul/actorul Ronald Giphart sunt prieteni de ani de zile. În această încântătoare serie nouă, ei lasă studioul în urmă și pornesc la drum pentru a explora regiuni viticole vestite.
Harold și Ronald fac turul podgoriilor din Africa de Sud în căutarea solului perfect.
Harold și Ronald vor să afle dacă personalitatea viticultorului se reflectă în vin.
Harold și Ronald învață despre apartheid și explorează cultura și diversitatea Africii de Sud.
Harold și Ronald cercetează influențele internaționale din bucătăria Africii de Sud.
Stridii și vin spumant! Harold și Ronald descoperă vinurile spumante din Africa de Sud.