Cançó per a tu
Barcelona, 1966. Laia, studentă la Drept, își împarte timpul între studii, slujba la bibliotecă și compunerea de cântece. Lumea ei se schimbă când începe să se întâlnească cu Ignasi, un activist al mișcării antifranchiste. Relația lor este complicată și mai mult de prietenul cel mai bun al lui Ignasi, David, care este bogat și superficial și nu este cine pare a fi.
Barcelona, 1966. Laia e studentă la Drept. Lucrează cu jumătate de normă la biblioteca universității pentru a-și plăti taxele și compune cântece în timpul liber. Laia începe să se întâlnească cu Ignasi, un student angajat în lupta clandestină împotriva regimului Franco. Cineva intervine în relația lor: David, cel mai bun prieten al lui Ignasi. Un băiat superficial dintr-o familie înstărită care nu e cine pare a fi.