Private Life
Barcelona, 1929-1931: începe Expoziția Universală, iar orașul se bucură de o perioadă de mare splendoare și de risipă nesăbuită, care avea să fie oprită în curând de Crahul bursier din 1929. „Vida privada” prezintă povestea a trei generații ale unei familii și reflectă decadența burgheziei din Barcelona la începutul secolului al XX-lea.