Que T'hi Jugues, Mari Pili?
Sole, Mari Pili și Marta sunt trei fete care împart un apartament în Barcelona pre-olimpică. Ele decid să joace un joc: să treacă direct la vânătoarea de bărbați și să aibă o aventură cu primul bărbat care le întreabă numele.