Le site "Le Corbusier" de Firminy
Ansamblul de la Firminy din Franța e o dovadă a viziunii arhitecturale a lui Le Corbusier, reunind cultura, sportul și religia într-un complex coerent. Acest documentar analizează cele patru construcții principale, incluzând emblematica biserică și stadionul, care reprezintă cea mai mare colecție de opere ale sale din Europa și un punct de referință în istoria arhitecturii din secolul al XX-lea.