Fernand Pouillon, l'architecte le plus recherché de France
După o evadare misterioasă din închisoare, arhitectul Fernand Pouillon a construit milioane de metri pătrați în Franța și Algeria. Acest film dezvăluie viața unui om care a construit case frumoase pentru cei modești, contestând plaga marilor proiecte de locuințe și lăsând o moștenire complexă.